Bitte hissar och dissar


¤  Våren
Underbara älskade vår, får mig genast att bli pigg och glad och man vet att nu är det inte långt kvar till sommaren.

¤ Sommarklänningar
Vart jag än tittar just nu så dras blicken automatiskt mot alla små söta blommiga sommarklänningar.
Vill vara brun och springa runt i en tight snygg klänning.

¤ Kärlek
Finns det något underbarare än att vara kär? spec lyckligt kär. Ser fram emot många mysiga kvällar nu i vår och sommar med min älskling.



¤ Västtrafik
Börjar bli trött på deras nya system där dom tagit bort kontantbetalningen helt. Det hade kanske funkat bra OM dom hade snabba kortmaskiner (eller vad det heter) men tar seriöst 5 minuter per person som betalar med kort.

¤ Cykelbyxan
Är definitvit något ni INTE kommer se på mig i sommar, det var inte ens snyggt när man gick på lågstadiet. Och om du bär dom snälla ha rätt figur för det.

¤ Cola beroende
Varje dag är en kamp, ska jag köpa eller ska jag inte köpa? Det är ju så gott men ack så onyttigt. Kan man inte uppfina cola som är lika nyttig som vatten och SMAKAR coca cola.
2010-04-20 @ 21:22:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0