Tävling

Nu är min supertävling här med superfina priser från Goldwell.
Har inte skrivit min recension än men jag är SUPERNÖJD över dessa produkter. Sitter faktiskt här nu med nytvättat och lent och fint hår.



1 Ensam vinnare vinner detta:
¤ Dualsenses Color Extra Rich Conditioner
¤ Dualsenses Color Conditioner
¤ Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment
¤ Dualsenses Color Leave-In Gloss Spray




Produkterna Color ger märkbart ökad färgglans och hår som känns lätt och naturligt. För färgbehandlat,normalt till fint hår.
Produkterna Extra Rich ger märkbart ökad färglyster och hår som känss friskt och välmående. För färgbehandlat och skärskilt krävande hår.

För att delta:
¤Surfa in på Goldwell och välj ut en produkt du är intresserad av och skriv det i en kommentar på bloggen.
¤ Berätta gärna för mig varför just DU ska vinna.

Avslutas 1 Maj
Lycka Till

Extra plus om du lägger till mig på Bloglovin, då missar du heller aldrig en tävling.

bloglovin
2010-04-06 @ 22:52:38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0