AJJJ

Kunde inte sova som vanligt så satte igång och......... möblerade om i sovrummet. Vill byta ut det gigantiska mot mitt lilla söta som ej typ är använt. Kännt rätt länge att jag inte trivs i det rummet för sängarna får knappt plats. Men nu får dom det.

Var skit tungt att bära upp mitt från förrådet. Tog 100 år innan jag hittade dom där skruvgrejerna. När jag fått isär Fredriks mega så..... tappar jag ena tunga benet rakt på stortån. AJJJJJ gör ont som fan bara den ej är av eller typ spricka i.

Kanske ska fundera på hur jag ska gå runt på Ikea i morn eller hur jag ska knö ner tån i ett par klackar. Fan fan hmm låt aldrig en blondin fixa hemma hahaha
2009-09-26 @ 03:22:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0