År 2009

Tänkte berätta lite om vad som hänt under året i bloggen och då börjar vi i Mars då bloggen inte funnits i ett helt år än.

Mars
Lägger jag ner min gamla blogg "Blondiesliv" och startar istället upp "Lovemercury" och för att göra det lite extra kul skaffade jag den på egen domän.

#   Börjar träna hårt på gymmet med ca 2 pass om dan superkul=)
#   Fastnar för Guitar Hero och jag och älsklingen satt timme efter timme och bara lirade.
#   Då "Melodifestivalen" gick av stapeln var det "Star Pilots med Higher" som gällde.

Bästa låt
Higher Starpilots

Månadens NEJ
Kissy börjar löpa

Månadens Roliga
Spinning cykeln brakar ihop mitt i ett pass
Bästa Köp
Dessa snygga gladiator Sandaler från Nelly





APRIL
#   Min älskling fyllde år
#   Vacker vår så man kan grilla tidigt
#   Provade på vår första Dubbelmarathon spinning på 3 timmar
#   shoppade i Ullared och hälsade på Fredriks syrra i Halmstad. Åt på helt underbara "Wild west       steakhouse"
#    Hade en trevlig grillkväll med Gubbsen, Herman och hans psykoex
#    Mysig påskmidda med familj och Bowling fest med Martin
Måndens roliga
Klickar alla telefonförsäljare ahahaha

Månadens bok
Åse av Denise Rudberg

Månadens Låt
Thunderstruck ACDC

Månaden köp
Detta söta linne






MAJ
#   Kan redan i Maj lägga mig i Botan och sola
#  En månad med massa viktrekord
# En del promenader med Kissy
#  Suparkväll 3 liter vin på 3 pers= helt väck
Månadens Bok
Väninnan Denise Rudberg

Månadens Köp
Min blommiga väska köpt på Ellos

Månadens roliga
Önskemål om vad man kan göra i sims3,ej min egen mening. -
Tycker man ska kunna trilla ner från sin balkong och smashas sönder Jag tänker mig att man kanske trillar ner på ett spetsigt staket också.

Månadens drog
Allt med Disney





Juni
#    Fest och grillning hos Sebastian, kvällen gick tyvärr mest ut  på att prata med en viss sjukt svartsjuk tjej som förstörde varje fest i sommras.
#   Michael Jacksson dog + Min släkting Göran
#  Köpte min alldeles egna älskade Laptop
Hp Compac CQ61-100 SO
#  Världens skönaste Midsommar med finlandskryssning.
#  Fredriks syrra hade militär examen i Halmstad
#  Sims 3 trillar ner i brevlådan

Månadens Kommentar
Hermans kommenterar till skylten:
- No Smoking.
- Vilken tur att jag bara har skjorta.

Månadens goda
Alla mummsiga drinkar på kryssningen

Månaden busiga
På Sebastians fest så hoppar jag,Fredrik och Herman i nån grannes pool mitt i natten.

Månadens roliga
Snubblar på en rot i spåret och skrapar upp mina händer

Månadens köp
Dessa finingar från SkoPunkten




Juli
#  Semester i Halmstad + Åhus
#  Herman gorde slut med psykot= äntligen!!!!
#  Besökte Göteborg och Liseberg och vann massa choklad
#  Tillbringade en helg i Uppsala och hälsade på gubbsens syrra
#  Härliga dagar på stranden
# Hade ett fruktansvärt åskoväder i Skara med massa översvämmningar och att taket på Jula rasade.
Månadens låt
Vivo per lei    Andrea Bocelli
Månadens varma
Kvällarna på Måndax
Månadens godaste
Min goda drink mmmm
Månadens Köp
Dessa jeans från H&M





AUGUSTI
#  Plockade svamp
# Matfestivalen
# Spelar bilbingo vinner 1500kr
#  Invigning på Fredriks jobb
#   Gubbsen drabbas av rosfeber
#  Kräftans dag i Tidaholm
#  Avslutar vänskapen med drägget
Månadens låt
Skid Row  18 and life
Månadens Pinsamma
Älsklingen glömmer sin mammas födelsedag

Månadens goda
Friterad banan med glass

Månadens roliga
Får hämta en aspackad Herman i Lidköping


September
#  Askul fest hos oss
#  Spelar fotbollsgolf med gubbsen
#  Patrick Swayze avlider
#  Sista doppet äger rum
#  Ett inlägg hamnar på blogg.se framsida

Månadens roliga
Att älska med mig är som att köra in ett vedträ i Globen.
Månadens grymma
Möblerar om sovrummet mitt i natten

Månadens film
Män som hatar kvinnor

Månadens upptäckt
Vakna Med The Voice

Månadens köp
Mina pyjamasbrallor från H&M





Oktober
#   Halloween fest hos Louise och Robert
#  Vår älskade hund Baloo avlider och hela familjen blir förkrossade
#  Kul party hos Sebastian
#  Får jobb (dock ej öppnat än)
#  Åker upp till grymma BlogAwards,stressig men grymmt kul helg.
#  Grymm poker kväll ja vi spelade hela natten in på morgonen

Månadens blir ej förvånad
Att vi missar att flytta bak klockan

Månadens låt
Shabom   R.O.C.K
Månadens köp
Väskan jag valde från Glitter efter att man fick välja vad man ville i Goodiebagen från Blogawards

Månadens grymma
Får komma upp på scenen på Blogawards och dansa när Kesha uppträder

Månadens roliga
Mening står Kenza för.

Synd bara att publiken var så jäkla stel, men jag och Mirre klappade och skrek (och hejade!) för alla små tysta möss så det gick bra ändå, haha!

Säger hon själv som satt där stel som en pinne och såg skittråkig ut



November
# Tomteparaden 1 advent
# Middag på Mangos
# 18 år sedan Freddie Mercury dog
# Köpte lite från Jimmy Choo for H&M och sålde vidare och tjänade en slant
# Herman fyllde år
# Hälsade på Rasken
Månadens roliga
Hermans fest då Karin var inbjuden, snackade massa skit om en viss person
Månadens Köp
Denna fina tröja från Nelly


Månadens låt
Meet me halfway   Black eyed peas

Månadens jag är kär
Sony Ericsson Satio

Månadens film
2012



December
# Fyller år
# Mysig jul med familjen
# Vinner en del bloggtävlingar
# Vi får en vit jul och snön vräker ner
# Askul partykväll med Herman
# Vaccinerar mig mot svinsjukan
#  Firade 2 år
#  Åkte till Ullared

Månadens lycka
Får en kamera av älsklingen

Månadens mysiga
Jul på liseberg

Månadens film
Avatar

Månadens låt
Higher  Erik Grönwall

Månadens Köp
Dessa leopard tights från Nelly



2009-12-29 @ 21:19:35 Permalink Bilder Kommentarer (2) Trackbacks ()


Heej

Håller fortfarande på med året som gått inlägget, har även nyss kommit hem från en promenad på typ 2 timmar. Kan visa lite bilder senare. Måste få i mig lite mat nu=)
2009-12-29 @ 15:42:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


God Morgon

Ja nu är det inte långt kvar på detta året, längtar som tusan till nyår. Funderar på om vi ska typ leta efter roliga partyhattar eller om vi typ ska bära matchande tiara eller nått ahaha.

Ska till Lidköping i morgon med Herman, japp den staden existerar åxå fast om jag hade fått välja hade vi åkt till Skövde. Ska iaf köpa lösfransar, har ju väldigt långa naturligt men vill köra lite extra. Men sist fick jag inte dit dom jävlarna.

Händer idag? vi ska iaf snart ut på en promenad i skogen. Det är vår uppgift idag=)
2009-12-29 @ 11:53:44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0