Blä

Är verkligen inte glad idag, varför kan mitt liv aldrig bara vara BRA!!!. Nej jämt och ständigt ska ja råka ut för nått.

Under hela mitt liv har det vart såhär att är jag jätte jätteglad för något slår det genast tillbaks och händer något mega tråkigt.

Ett exempel var när jag var skitglad att jag fick en inbjudan till Blog awards. Vad händer i samma vecka jag ska iväg? Jo familjens gamla hund Baloo blir jättesjuk och måste tas bort.

Är så grymt ledsen för att jobbet har skitigt sig jag orkar inte mer motgångar!!!! Jag är så ledsen!!!! Vill bara skrika!!!!

Nä nu ska jag bära ner dessa grejer från helgens äventyr.


Är 2 bockar och en stora kona med.
2010-01-27 @ 22:40:22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0