Coolt

Det grymmaste som hände under gårdagens blogawards var detta:
Satt på scen och pratade med en trevlig tjej som jag umgicks med under hela kvällen då det kommer fram en tjej och undrar om vi vill upp på scen med Kesha.

Hahaha jag som ÄLSKAR sånt här nappade direkt asgrymt ju!!!! Var 4 tjejer till och vi fick hänga med upp backstage och hälsa på henne.

Sen skulle vi när hon sjöng Tik Tok springa upp på scen och dansa!!!!!!!
Men dom hade missat att säga till vakterna så dom slet tag i dom som sprang upp först men upp kom vi iaf och det var sjukt kul att rocka loss på scen=)



Nu till det TRÅKIGASTE!!! Tog med mig digitalkameran ju för att fota allt men tror ni liksom inte att det är nått fel på linsen så man ser ju inte ens vad bilderna föreställer!!! Hmm får väl hoppas på nästa år då=) Sen får man väl sno lite bilder och spara som minne.

Hittade iaf en vimmelbild men mår dåligt av att visa den, känner mig så ful just nu och då menar jag ALLT på mig.  Sen förstörde det en hel del att allt gick åt tusan inför kvällen. Hann knappt sminka mig, håret är blä och inte den klänning jag egentligen skulle ha.


Känner mig så äcklad just nu av mig själv,att jag ska lägga mig å lipa typ.
2009-10-18 @ 23:43:03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0