Dålig stil

Här är man bjuden på fest och allt långt ute på landet med dåliga bussförbindelser. Ja det går bussar men sen får man typ gå 3 kilometer i såfall.

Iaf det jag pratar om är hur vi ska komma hem inatt, då taxin vart fullbokad i flera dar. Och att nån skulle hämta oss på nyår är icke troligt.
Då tänkte vi kolla om vi fick sova där.

Men icke!!! Skyllde på både det ena och det andra, inte ens en madrass i köket får man ha. Så satans ogästvänligt. Blir riktigt förbannad själv tar jag gärna emot gäster under natt osv. Då blir man rätt lack på såna personer.

Men att Therese själv låter sina vänner sova över det är en helt annan sak, just det hela den jäkla festen får man rätta sig efter henne. Oskar kompis "bla bla" får inte komma för att inte hans tjej och hon kommer överens. Och får inte han komma ja då kommer inte flera av Oskars vänner.

Det var därför jag först inte hade lust att åka dit men när Herman fick komma var det ok. Då slipper jag ju hänga efter Fredrik hela kvällen.

Ja ja kommer vi bara hem sen så ska jag ha JÄKLIGT KUL!!!!
2009-12-31 @ 13:48:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0