Gårdagen

Japp kommer några bilder från igår kväll vi fotade inte så flitigt jag och gubbsen. Passade på att utnyttja presentkortet på gratis bowling som jag vann i den där Guitar Hero tävlingen. Och på lördagar är det ju som dyrast hahah.

Gick helt ok på bowlingen, för första gången i mitt liv vann jag en serie över honom "MAKT".
Tänkte sen käka mat där men hade inget intressant så vi hamnade på Skaras "finställe" "Enjoy". Fanns väl inte sådär supermöe för kräsna mig, var nått med hjort (äter inte vilt), kyckling och anklever (äter inte inälvor) hälleflundra med musselrissotto (äter inte musslor) massa nötkött (äter inte nöt)
Tillslut blev det en god pasta med pesto och nån ost med kyckling.

Sen drog vi hem till oss och började dricka heheh hade skitkul jag och min älskling och klockan 1 insåg vi att det är ingen idé att dra till bowlingen. Var hungriga och letade nattkäk men lite svårt när "SG" slått igen så fick bli korvgubben, nämnde jag att jag inte äter korv? Men dom hade veggokorv och det ni var SKITGÖTT!!!

Hade ni en trevlig lördag?

Skaras bowlinghall


Tummen upp


Stilen ser snyggare ut än vad den är. 100 små steg fram, stannar upp, iväg med klotet och DUNS! ahah


Yeah


Serien jag vann=)


Ähh vadå inte beredd


Maten jag käkade fick ta den fort som attan annars skulle jag få skäll av min älskling.


Hahah vad söt du är


Japp det var dom bilderna men vi spelade iaf "Finns i sjön" och lyssnade på musik och drack. Kanon kväll älskling=)



2010-01-31 @ 15:32:38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0