Gårdagen

Blev lite dåligt blogg igår dan är jag ju i solen och i och med att inte MMS blogg funkar får det bli ouppdaterat.
Solade i Botan på dan sjukt varmt sen kom Fredrik förbi med lite goda mackor och en festis. Jättemysigt.


Åkte sen alla 3 till Ardala, gulligt att alla vi i vår lilla familj kan sticka iväg tillsammans. Så jag och Kissy traskade runt bland alla buskar. Hon tuggar väldigt väldigt mycket gräs när hon är ute kanske får skaffa lite kattgräs här hemma.

Grillade åxå jättegott. Slängde in henne i buren undertiden. Hon satt och gnällde och skrek hela tiden. Var helt plötsligt knäpptyst. Tänkte nu är hon död.
Då fick vi syn på det här: Och höll på och skratta ihjäl oss


Då har hon snurrat så många varv att kopplet snott sig runt henne=)

Band då fast henne i stolen. Gick bra tills Fredriks bror sa att katten är lös. Både jag och Fredrik bara flög upp. Tänkte nej nu kommer jag hem utan katt.
Men hon fattade nog inte att hon var lös.

Käkade lite Dinétårta och spelade kubb.
Alltså så var det en perfekt sommardag igår.
2009-06-01 @ 10:39:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0