God Morgon

Måste vart riktigt trött inatt med fast blev ju lite senare igår än vi tänkt och filmen han vi inte se klart. Jag satt här som jag sitter nu vid min nya älskling hihihih. Hittade ett jättekul spel, Chuzzle Deluxe. Har massa spel i datorn och sånt är alltid kul.


Och Fredrik satt på Msn och försökte få ihop vår semester. Så skönt å veta att jag haft rätt HELA tiden. Alla andra har ju typ tänkt men ingen brådska finns platser bla bla bla.
I så fall är dom rätt dumma i huvet som måste tro att dom är själva i Sverige som ska besöka kända ställen som Öland och Orust. NÖTTER!!!
Säger bara det nästa år och vi ska åka med nån säger dom vi kan höras i helgen skiter vi fan i dom åker sticker SJÄLVA!!!!!!!

Nu har dom hittat nån weekend på nått hotell i Århus eller Åhus eller vad det hette. Sen skulle vi bo på nått vandrarhem i Halmstad åxå. Hm känns som vi lika gärna kan skita it. Är inte bitter men riktigt trött på denna semester redan.

Nu ni ska jag sola. Hörs sen

2009-06-23 @ 11:33:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0