Haha där fick du

Är riktigt irriterad på Kissy hon har börjat pissa inne nu. Och i och med att hon aldrig gjort det innan löpet så ser vi att vi tyvärr måste kastrera henne.

Såhär kan vi inte ha det att hon kissar i sängar på golv ja allt vad hon håller på med. Så månda är det jag som ringer till Djursjukhuset i Skara och kollar vad dom tar.

Är det vettiga priser bokar jag tid. Är ju lagom gångavstånd från oss om vi får tid mitt på dan.

Rent bara för att jag är så sur på henne fick hon sig ett bad. Hon luktar säkert ändå piss och behöver det.
2009-03-21 @ 10:32:00

Kommentarer
Postat av: Jane

Men det finns säkert sätt att träna bort det på :) Kontakta någon som kan mer i det området så tjänar du den där kastreringen. Och kanske framtida valpar?



Jag känner en person som har en hund som kissar inne när hon löper, men det är bara under den tiden och inte alls så mycket. Så du kan ju titta om det slutar när hon inte löper, då kanske ni kan stå ut med det :)

2010-07-09 @ 15:11:33
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0