Haha

Vi som spelar Sims är allt lustiga typer och jag känner igen mig så väl när jag läser i deras forum om vad vi önskar komma med i 3an.  Man vill liksom alltid sina Simar typ illa, typ tröttnade man på ett barn i 1an gjorde man så att dom brann upp. I 2an får dom simma ihjäl sig=)

Här är lite andra saker jag hittat om vad vi vill göra med våra gubbar.

Tycker man ska kunna trilla ner från sin balkong och smashas sönder Jag tänker mig att man kanske trillar ner på ett spetsigt staket också.


Ja, om man nu ska kunna klättra i träd borde man kunna ta konsekvenserna också om man är en klant, nämligen smashas sönder om man faller.

Jag undrar om man kommer kunna dränka simmarna?  På en bild såg jag en pool som inte hade en stege, kommer de kunna gå upp från kanten eller vad?

tänk om man kan göra självmord i ts3 tex hoppa ner för trappan eller sticka sig med en kniv

Yaa, och man ska kunna köpa pistoler o kunna gå runt o döda människor.
2009-05-30 @ 15:09:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0