Hemma

Vart en sväng i Skövde och köpt en fins krans till Baloo och ett gravljus. Var inne på H&M en snabbis letat efter stora trosor jag kan ha under min maskerad klänning. Hittade ett sött sovset med linne och tunna shorts. Satt perfekt och döljde hela röva ehehe så nu visar man INGET farligt.

Ja sen åkte vi då till Istrum, nått jag velat göra jättelänge få se Baloos grav. Såg inte så möe i mörkret men han har det jättemysigt. Var även kul att träffa pappi man inte sett på ett tag.

En bild från Ericas bilddagbok fast nu ligger det en till krans där nu. Älskar dig Baloo kommer aldrig glömma dig. Känns bra nu att jag fått se hur du har det.


2009-10-27 @ 21:23:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0