I`m Back

Hello jag lever redan bloggat "idag" redan heheh mitt lilla nattinlägg aspackad otroligt bra skrivet ändå=)

Kvällen igår kan bäst berskrivas ASKUL! Fixade mig, blev mina nya ljusa jeans ett fint svart partylinne med gröna pärlor vid axelbanden. Svarta högklackade skor. Över drog jag på min älskade skinnjacka.

Jag och bilder asså men kan lättast igår skylla på att jag bara hade min mobil och på den är det ingen blixt. Så det blev bara denna bild tagen mot lampan.


Drog iväg mot Marina släpades på all alkohol. 3 Xide rabarber. En bacardi breezer ananas och en flaska av den nya Xide. 6 öl om killen skulle komma. Och en låda vin + min nya kärlek ramlösa granatäpple.

Kom dit gav  henne en söt ros jag hittade och festen satte igång. Var massa härligt folk saknat dom massa. Var verkligen på topp igår jag var mig själv igår så jävla skönt. Saknat Erik åxå jättekul att se han igen. Saknat Herman åxå fast blivit lidande då jag och Marina var osams då kom han lite i klämm mellan oss.

Ända tråkiga är att Sofi var Sofi som vanligt. Hon kan liksom inte ha EN fest där inte HON står i centrum. Kan hon inte inse att det funkar inte folk orkar inte med såna. Att vara så ego att hon förstör för Marina det förstår jag bara inte.

Pratade lite med Louise asskön tjej. Sen åååh jag skäms det är så TYPISKT mig när jag har druckit, Ta ALDRIG upp ämnet Queen eller Freddie Mercury. Jag blir typ så kännslofull så jag sitter i princip och lipar när jag ska berätta om min kärlek till honom hahahahaha.

Vi drog sen ut mot stan. Hem till mig först hämta legg och pengar. Mötte på min kära sambo i kalsingar då har den jäveln gått hem från sin fest och lagt sig för att sova. Fick han att hänga med ut.

Vi gick till Bowlingen(kareoke på fredagar) Olins hade ju lammkötts disco. Fick visa legg för vakten sa nått om att jag är 30 så jag behöver inte visa legg och han bara skrattade åt mig.

Fick en sminrnoff ice av älsklingen. Sen dansade vi och hade funny. Tills

Den där TINGELING låten från Melodifestivalen komm hahah då vakande jag och visade min TALANGER i UGLYDANCE.  Bjuder gärna på mig själv vid såna tillfällen och dansen var verkligen groteskt snygg.

Drog hem till oss sen på efterfest spelade lite Guitar Hero och drack lite till. Tills fjortisen i mig spydde på toa= att det är dags att sluta dricka.

Har ni somnat eller? Brukade skriva såhär långa inlägg när jag hade "blogg" på lunar men gillar att skriva om vad som händer på fest. Ganska kul att gå tebax att läsa sen.
2009-03-28 @ 14:21:33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0