Inbjudan

Det här är nått jag velat skrika ut hur länge som helst men inte vågat ifall det ändå inte skulle bli så. Men nu borde det väl vara klart har OSAT nu och allt. Vad pratar jag om?

Jo fick hem ett svart kuvert idag med en silverstjärna. Mitt hjärta bankade och tänkte kan det va?


Får upp kuvert och typ skriker!!!!!!


Tror inte det är sant är så GLAD!!!!! Ska kolla lite tåg å sånt. Får se om man ska sattsa på party hela natten och ta första bästa tåg hem, eller om man kan hitta ett billigt vandrarhem eller om Fredrik vill med upp den helgen och hälsa på syrran i Uppsala.
Blir väl det ända roliga för mig nu när jag kommer avlida av mitt tandläkarbesök ahahaha.



Hur fick då jag en inbjudan med denna lilla skitblogg? Mailade Veckorevyn typ samma dag folk började skriva att dom blivit bjudna.
2009-10-02 @ 12:59:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0