Irriterad

Nyss tränat tog en lagom träning i 40 minuter har ju tuffare träning sen ikväll med ett ordentligt pass spinning.

Gick till Munken skulle handla champinjoner och ramlösa granatäpple.
Det första som irriterar mig är att en mamma med barn och hennes Tvillingvagn står och tar upp gången. Hon ser att  jag kommer men gör inte en rörelse för att flytta vagnen. Så jag får försiktigt dra fram den lite.

Sen på vägen till kassan går hon där med sina mega vagn och hennes kompis med sina vanliga vagn går brevid varann och tar upp hela gången där med. Dom vänder sig om stannar mitt i vägen men flyttar inte på sig.

Blir så jävla förbannad å klämmer mig förbi. Tror liksom att dom äger hela butiken!!!

Ska göra lite mat nu lite makaroner sen tänker jag fräsa ihop lite lök,paprika och champinjoner det är mumma
2009-03-19 @ 13:13:21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0