Jag är i final

Vi gick ju till bowlingen för att titta lite hur själva Guitar Hero turneringen skulle funka. Efter typ 100 års väntan så började tävlingen och jag och gubbsen deltog. Passade på när det inte var så möe folk.

Körde att den som förlorade åkte ur, jag och en kille började. Robin valde musik och svårighet Medel. Åh jag var taggad som ett as ahah ALDRIG att jag skulle ge mig ALDRIG!!!.  Vann första låten.

Fredrik vann sin omgång.
Sen var det dags för steg 2 och svårighetsgrad Hard. Har ju precis börjat leka lite på den nivån så var rätt nervös. Men jag vann även där och det gjorde Fredrik med.

Sen vankades det final och där stod jag och Fredrik mot varann ahah vi stod och asgarvade när vi båda skulle spela på EXPERT!!!. Det gick ju åt hellvete för båda men haha jag vann!!!.

Så nu är jag i deras Guitar Hero final=), vet inte riktigt när själva finalen är. Men hmm nu har jag iaf något att göra på dagarna. Ska träna expert, fniss.


2 gratis inträde och bowling vann jag=)
2010-01-22 @ 00:40:21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0