Jag dör

Skara är för litet eller vad man ska säga. Loggade in på en gammal sida läste lite i Gästboken. Tycker jag känner igen ett efternamn. Visst fan är det Fredriks kusin som skrivit med mig precis innan vi blev ihop hahahahahahahaha.

(torsdag, 1 november 2007 vid 21:04)

ska försöka lägg inte en bild snart, i helgen ja du har faktiskt inga planer för den, själv då vad ska du hitta på?

(onsdag, 31 oktober 2007 vid 17:39)

jag vet vad du heter iallafall : ) puss

(tisdag, 30 oktober 2007 vid 19:35)

det är väl inte så svårt att ta reda på Skara är ju inte så stort : ) puss

(måndag, 29 oktober 2007 vid 15:07)

jaså känner du igen det, ja det är ju inte allt för många som heter det, du får fundera lite så kan du nog placera det
hoppas jag, kan nog inte hjälpa dej "Bitte", men du får berätta för mej när du kommer på det : ) puss


(lördag, 27 oktober 2007 vid 14:52)

Tja "pip" var namnet är en kille på 22 år från Skara :) vem är du då?


Nu kommer frågan igen som jag säkert ställde mig redan då, hur fan vet han mitt namn? Det här måste jag visa Fredrik när han kommer hem.

2009-09-02 @ 10:31:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0