Jösses

Hur gör man en människas liv till ett rent hellvete i 30 minuter?

Jo man går på Center med Harriet.

Fy fan säger jag om man får lov att svära lite. Det var det värsta jag vart med om helt klart. Var nån övning vi skulle typ göra utfall sen skulle vi stå i denna position och hänga. Fatta vilken grymm verk man fick i benen och vad dom skakade.

Men nu såhär efteråt är det jävligt skönt. Fick boka av ett pass i morn(te Skövde och kolla lite) Sen centern på onsdag, vet inte riktigt när vi får Kissy och hon ska nog inte vara ensam efteråt.

Handlat lite mat tänkte överraska snutten  med lite Köttbullar. Äter inte det annars valt bort smet helt (massa snusk it) Men han kan ju få äta det. Så köpt lite morrötter och champinjoner jag vill ha till mina makaroner.

Nu väntar jag på Ugly Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0