Kan inte gå

Är hemma nu och tagit ett mysit bad och tvättat håret, satt mig i soffan nu och därifrån kommer jag nog inte mer idag. Jag kan inte gå=(

Varför kan jag då inte gå?
Har sån satans träningsvärk!!!!! Den sitter i hela låren och det gör pissont,har även värk i röv och rygg.

Kommer ifrån "Laserdomen" igår haha måste ha sprungit runt med hukade ben och kropp hela tiden. Men det var verkligen sjukt sjukt kul, något ni måste testa nån gång. Får en väst med pistol som du sedan ska in i mörkret med och skjuta på dina fiender. Man blev verkligen sjukt taggad såfort man fått vapnet i handen.  Killarna vann tyvärr men vi brudar var grymma ändå=)

2010-02-28 @ 18:34:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0