Kvällen i bilder

Kissy var med


Herman med vattenpipa


Jocke kom även


Damir


Vattenpipar var populär och god=)


Hahah hittade denna när jag städade så Bitte Bögsnut återuppstod igår.


Här rockar jag loss till Thunderstruck


Herman likaså



Hmm Herman hmm han är väl normal


Ny trend kanske bunnyglasögon


Erica och Herman


Taffsaren är självklart igång


Hahah fågeldansen






Gick ut och festade som Bitte Bögsnut kändes som man skulle på gayklubb eller nått. Själv lånade Herman djävulshornen. Fick massa kommentarer på Oktoberfesten som -Snygg hatt, - Får jag prova.
Tycker det är kul att bjuda på mig själv när jag går ut. Den ska jag ha nästa helg igen=) Då blir det crazy fest och Herman.
2009-09-27 @ 17:08:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0