Lika som bär

Lägger upp ett långt inlägg med mina Lika som bär från förra bloggen. En kategori jag gillar som verkligen ska finnas på denna.


Dom är är så otroligt lika man kan nästan tro att dom är tvillingar

Mary Kate



Ashley



hahahahaahahah





Varje gåg jag ser Adam tycker jag han ser ut som en liten uggla.









Har glömt bort detta men kom på det nu. Dessa 2 personer är grymt lika varje gång jag såg idol tänkt jag dom måste typ vara hemliga tvilllingar

Robin Bengtsson



Basshunter



Deras ögon är sjukt lika.



Dom här gossarna tycker jag är en viss likhet.

Jeff Daniels , känd från Dum och dummare





Och Doug Savant känd från Desperate Housewives och Melrose Place. Tycker han är så söt på nätt sätt vet inte varför. Kanske för att han ser så snäll ut och gillar hans karaktärer.





Visst är dom grymt lika

Melissa Reyes



Vanessa Hudgens







Det första som slog mig när jag såg Desmond Child i idol var hur grymt lika han och Peter Swartling är.









Charlotte Perrelli




Robin Antin












Äntligen som jag har tänkt och funderat på vad jag ska lägga upp här i denna kategori komm jag på nästa.

Är dom inte lite lika? Iaf har dom samma typ av skönhet tycker jag.








Tänkte göra min första snälla Lika som bär för jag tycker verkligen att dom är väldigt lika.


Hillary Duff





Och Nicole från  Girlicious





Mini-me



Alexander Bard




Christina Auigilera




Dee Snider



2009-03-16 @ 23:14:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0