Lördan

Har ju inte berättat så möe om lördan efter det det som hände Baloo, jag älsklingen och Herman spelade poker HELA natten verkligen hela natten. Slutade vid 8 på morgonen. Då gick vi ner till Munken och köpte frukost hahaha.

Hermans pokermin


Vad ville vi ha sagt med denna bild?


Drack mummsiga drinkar


Ja det är ju jag som är jokern i leken


Hahaha jag gjorde nattens tuffing ALL IN på första omgången vann rubbet!!!!



Kissy var åxå med


När Munken öppnade på Morgonen tog vi med en varsin burk. Heheh ingen bild på mig ser förjäklig ut där lite packad + vart uppe hela natten.


Sen pantade vi burkarna


Köpte varsin öl (cider för min del)



Sen satte vi oss på alkisbänken och drack vår dricka ahah skitkul och omoget i know
2009-10-13 @ 21:48:49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0