Midsommar 2 år sen

Såhär såg det ut för 2 år sen då jag och Marina och syrran firade midsommar i Töreboda mitt ute i skogen med en drös killar från Tidaholm. Lätt den bästa midsommar en så länge=)

Marina med exet Martin, Bingo syns även i hörnet


Söt Tommy


Willig är igång och fixar stången


Damir kommer och hjälper till


Många som vill hjälpa till


hahhha


Fyllot Marina=)


Jag


Tommy gungar


Får såna som dom använda såna farliga grejer?


Lillkillen har hittat något starkt


Börjar se ut som en stång nu


Men vad händer här?


Damir har just korsfäst David


Vad tänker du på Tommy?


Tadaa snygg va?


Den här bilden gillar jag verkligen=)


Vad gör ni?


Skitkul


Men iaf vi åt och käkade gott. Vi drack som as hela högen. Så gissa om jag för en gångs skull var redigt bakis. Var så illa att jag inte visste hur jag skulle ta mig hem.
När vi kom in i själva Töreboda gick jag in och beställde en pizza för att sen direkt efter springa ut för att spy hahahaha.
2009-06-19 @ 09:00:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0