Min nyår

Kvällen igår var fantastiskt kul då vi var hos Therese och Oskar, förutom mig,Herman och gubbsen så var det även Jocke,Fredriks ex Karin och hennes nya.
Hade dukat bordet jättefint med bordsplacering(vilket jag och Herman genast ändrade lite ahaha hon hade satt alla par mittemot varandra så bytta plats på Jocke och Herman)

Till mat fick vi nån god kyckling med pasta. Ja vad hände liksom under kvällen? typ satt där och drack och tog en miljon bilder.

Dukningen


Menyn


En glad Herman




Hmm ja så såg klänningen ut jag hade.


MM alkohol


Hahah kul att ta kort när folk inte vet


Kvällens lätt sötaste bild


Heheh bus


Fördrink


Mer spex


Dom där fingararna åkte upp och fastnade tammetusan sen på varje bild


Wow kolla jag dricker kaffe


Tolvslaget ehhe ser mer dragna ut än vad vi är



Desserten


Säger man - Herman ät grädde. Då äter Herman grädde.



Bitte vad har du gjort av Astin?


Denna bild är kul Herman sitter och tjötar om att han sitter fast.



Eh kul har vi


Kvällens sista och skönaste bild

2010-01-01 @ 18:54:49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0