Mysigt

Vilken mysig tv dag det är idag med massa mysiga julfilmer och annat trevligt. Perfekt när man inte är spec pigg av sig=)

Kvällen igår var fantastiskt kul och jag låg verkligen på topp. Vi började kvällen med att äta på Milan, tog en mummsig sallad. Sen svängde vi förbi Munken och inhandlade vatten,chips och chilinötter.

När vi kom upp hit så började vi dricka och lyssna på musik. Hade verkligen kanon kul och skrattade konstant. Och drickat åkte ner av bara farten och snart var det dags att ta framm Sambucan och Minttun då kan det liksom bara gå åt ett håll=)

Drog ut på bowlingen vid 12 och redan där har jag minnesluckor, vet iaf att 2 killar stötte på mig och att jag typ började låtsas att jag var singel för att fixa alkohol till mig och Herman hahah. Sa att jag var 18 och spelade värsta oskyldiga. När dom undrade vem Herman var sa jag att han är min bögkompis ahaha.
Men behövde faktiskt det här är så fruktansvärt självkritisk och tycker ofta att allt är fult på mig m.m så var skönt att få känna sig lite snygg och eftertraktad.

Gick innan det stängde och mötte Ragge i trappen och sa att gubbsen gått hem och lagt sig hiih lilla sötis.

Men kommer inte ihåg så möe mer,lite läskigt brukar inte få minnesluckor eheh får väl skylla mig själv som dricker sprit. Men kvällen var kanon och askul det är huvudsaken.

Herman på Milan


Min bil


På munken herman lyfter melonen och utbrister- oj vilken stor citron. En farbror en bit bort pekar på purjulök och undrar om vi vill ha kålrot åxå.


Josus är på alkoholen


Yummie



2009-12-19 @ 17:22:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0