Nu går det

Blogga igen gick inte vid 7 åhh blir bara mer och mer trött på detta strul.
Fint väder idag härligt, ska in till Skövde snart och träffa Mammi och mina systrar.

Skönt att tänka på annat, vet inte hur ni är men jag får dåligt samvete om jag skrattar eller är glad en stund.   Känns som man typ hånar Baloo eller vad man ska säga.

Somnade ok inatt ledsen ledsen men somnade nästan direkt på grund av jobb+ dålig sömn i helgen. Men när jag lägger mig får jag fram 2 bilder i huvet.

Den första är hur jag ser framför mig hur han ligger där i sin grav alldeles alldeles ensam. Skulle bara vilja bära in honom i huset in i värmen och där min familj är.

Den andra är när jag såg honom ramla ihop och bara låg där och skakade.

Ska scanna in 3 bilder jag hittat på honom sen tänkte göra det redan i måndags men vi har inte fixat igång den. På en av bilderna ser man även Ida.

Kommer nog bli lite snack om Baloo just nu men ni som har förlorat nån vet hur det känns, om inte ja men då håller ni käfft.

2009-10-14 @ 09:46:38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0