Påsk

Jag längtar verkligen till Påskafton. Blivit erbjudna en del fester. En på långfredan hos Sebastian men tror vi skippar den och går ut på Påskafton. På påskafton har Oskar och Therese möjligtvis fest men skippar den med, inte umgåtts spec med dom på sista tiden. Martins fest verkar och kommer vara tusen gånger bättre.

I år vill jag äta Påskbord blev inget förra året. Så vi åker hem till min familj först på den dan. Ska kolla om vi inte kan ta hans familj typ dan efter eller nått.

Påsk är ju lika med massa gott godis.
MMM myyyyssss



Önskar man vore liten så man kunde gå Påskakärring. Eller kan ju men tror ingen är lika omogen som jag och ställer upp fniss.
2009-03-29 @ 17:31:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0