Resan

Här kommer nu mina bilder från resan, har inte fått Marina och Hermans bilder än.

Det är Fredag och midsommar och vi sitter på snigeltåget till Stockholm


Marina på Tåget



Klart att såna som han ska få hänga med


Min Bambi kudde


Bussen hade liggvagnar hahaha


Av bussen och in på Vikingline


Först i kön till maten


Se så glad Herman är


 Här är min tallrik på buffén.
Tallriken ser rätt våldtagen ut men gott var det.


Men tycker Fredriks ser äckligare ut


Vart nere i Taxfreen och ungen har köpt lite barn grejer hahah


Vårt fina bord tycker ni om sjöutsikten?


Se så glad Herman är


Marina är åxå glad


Om den här är glad eller bara rent störd det vet jag inte=)


Var en väldigt alkoholglad katt jag köpte


Hej Bitte heter jag och ser jävligt sleten ut


Herman hade med sig cigarrer


Herman vår personliga strippa


Köpte nått äckligt mousserande men Bacardi Orange var hur god som helst


Sminkad och klar(fattar inte varför jag aldrig kan kolla rakt in i kameran inte typ upp )


Ser ut som jag typ röker på eller nått


Läckert älskling


Vilken tuffing (Not)


Åh beställde en Pina Colada mmmm


Åh dessa kaniner


Hehehe skit kul




Hehehe skitkul 2


Havet


Här är det typ morgon eller morgon och morgon klockan 12 och vi äter och får sitta längst fram i båten.


Hm gillar du rödbeter? Omgång 2 hittade jag en sjukt god typ dillsås av typ gräddfill eller majonnäs eller nått åhh så gött till färskpotäter


Igång och dricker lite igen här nån Bluberry Smoothie


Min lilla älskling


Resans absolut godaste drink Banana coco daiquri mmmmmmm


Hello Blondie


Tog en fika


på Panorama var med i nån frågetävling


Blev lite sur dom hade inga drinkar här=( kul för mig som inte dricker öl


En tjej brevid oss beställde denna sak så bad Herman fråga vad det var för nått. Var nått alkoholfritt eller Barndrinken som dom sa. Fast ehehe denna är det sprit i.



Mina=)


Hytten ser ut som ett bombnedslag




Väntar på att kliva av båten


 Hej då Amorella






2009-06-22 @ 12:09:21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0