RIP Roy

Blev lite förvånad att för drygt en timma sedan kläckte Fredrik ur sig att hans pappa hade stått och väntat på honom efter jobbet och att han hade Roy med sig.
Han hade inte kunnat resa sig idag och dom hade tyvärr fått fixa tid för honom idag=(

Antar att älsklingen behövde lite tid att smälta det. Kommer sakna dig fina Roy och du sover säkert gått nu.


Trots att man visste att han var gammal och sliten så var man ändå inte beredd på det. Glad att jag fick träffa honom igår och att iaf Fredrik fick ha turen att säga hejdå.

Måste kännas så fruktansvärt jobbigt att fatta beslutet och hänga med sin lilla älskling och se den somna in. Beundrar verkligen dom och jag hoppas att jag själv fixar det den dag typ Kissy ska somna in. Dom förtjänar att somna in hos den dom älskar och känner sig trygg hos.

Räcker med död nu för mig på ett tag, först Baloo och nu Roy.

2010-03-31 @ 18:29:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0