Smeknamn

Tänkte berätta vilka smeknamn vi har vår lilla "familj"

Jag


Bitte

heter ju inte Bitte på riktigt utan är ett smeknamn jag haft sen högstadiet. Att den sen blivit så på nätet beror delvis på att mitt namn är trist och för att folk inte ska kunna söka upp vart jag bor osv på nätet.

Gumman
Ett smeknamn Fredrik har på både mig och katten, lite svårt ibland att veta vem han pratar med.

Gummseligummsan
Avled första gången Fredrik sa det sååå gulligt.

Käring
Kommer från en reklam som lyder - Gubbe och Käring åk till Väring. Det fick han direkt på hjärnan och säger ständigt- Hörru käring åk till väring.

Fredrik


Gubbsen
Kallar han mig för gumman så blir han gubbsen.

Gubbseligubben
Passar ju jätte bra ihop med Gummseligummsan. Våra kärleks smeknamn.

Älskling
Säger jag väl typ 1 miljon gånger om dan spelar ingen roll om vi är ute eller på fest m.m tilltalar jag Fredrik så är det älskling som gäller.

Retard
Något som vi använder på varann jämt och ständigt ahaha. -Du är ju helt retard=)

Kissy


Katten med 1 miljon olika smeknamn
Kiss,Kissa,Kissan,Kisselina, Gos, Gumman, Söt, Kattjävel m.m


2010-01-21 @ 16:50:17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0