Tävling

För en tid sen fick jag hem dessa produkter och tänkte att innan jag tävlar ut dom så testar jag dom själv.
Kan säga att jag är MYCKET nöjd, har vart trorr och superfet i hyn hela vintern. Woila är som borta nu och huden känns len hela dan och inte ens på kvällen är den fet.


1 vinnare vinner
1 rengöringsmousse
1 Återfuktande gelkräm
1 Läppglans som dessutom luktar fantastiskt.

"
Demon & Angels är en helt ny serie anpassad för ung hud. Med trollhassel som torkar ut och olja som återfuktar. Får huden den balans den mår bra av."

Säljs på apoteket vill ni veta mer gå in här.

För att delta
Skriv en kommentar så är ni med.

Extra plus om ni lägger till mig på Bloglovin

bloglovin
2010-03-02 @ 22:45:46 Permalink Tävlingar Kommentarer (130) Trackbacks ()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0