Visste ni?

Att jag egentligen har bloggat rätt länge? Innan själva bloggfenomenet blev så stort som det är nu brukade jag "blogga" på den gamla bortglömda sidan Lunarstorm

Mitt allra första inlägg på Lunar skrev jag den 6e mars 2002
The_bitch_007 - 6:e mars 2002
Ons 6 mar 2002 12:33
Övrigt, 3 läsare totalt
ååå min da har vart och e etrt helvete ja hatar alla sessa jävla skit lärare ååååååååå dom e så jädra dumma i huvet.
Då gick jag på högstadiet och varje dag var en hård kamp=) Kan berätta om den tiden en annan dag då det var en spec tid med mycket bråk och dumma saker med inslag av mobbning och en jättebra vän som gjorde att jag klarade av denna tid.

Sitter iaf nu på lunar och läser igenom alla roliga och sjuka saker man gjort under dessa år. Sitter och ser bilder framför mig och fnissar, om ni bara visste hur sjuka vi var då, jag och min föredetta vän Boo har gjort dom mest sjukaste saker ni kan tänka er och dom sjukaste kommer hänga med oss i graven.

Några favoriter
# Bitte Boo och brandmännen.
Träffade ett gäng brandmän vi festade med och hamnade på fest hos. Rätt snygga killar =)

# På dejt. Under dom 5-7 åren vi var "gifta" kom vi på att vi aldrig vart på dejt, så vi had en seriös dejt med bio och hela kittet tills det spårade ur med kareoke på bowlingen.

# Kvällen då den rullstolsbundna bisexuella utvikningsbruden var med på samma fest och taffsade på mig, och hennes kille fläkte ut hennes bröst bland alla andra.

# Lekte nakna kocken med endast iförda förkläden. Bakade tårta som sedan spårade ur när vi inte orkade mer,hällde aska över och fimpar som ljus. Dekorerades även med långa hårstrån.

# Ramlade ner från bordet på Måndax bland massa glassplitter, låg och skrek samtidigt som jag sjöng på Ronny och Ragges "Rara söta Anna"

# Trippen till Göteborg, avslängda från X2000 i Allingsås, bussade oss till Ulricehamn inga bussar vidare förrän dan efter. Festade på pluto och sov i en mycket kall trappuppgång.

# Bikinimodell på Olins då Peter Siepen hade "Fantasy Disco"

# Eldade Hermans porslinstupp på hans glasbord.



Detta är en tid jag ALDRIG kommer glömma, trots att vi idag inte pratar med varann så är detta en tjej jag aldrig kommer och glömma och hon var verkligen min bästa vän ever. Tror faktiskt aldrig jag kommer hitta en sån tight tjejkompis igen, vi älskade verkligen varandra och var min andra hälft.

Önskar ibland det gick och vrida tillsbaks tiden och uppleva den tiden igen=)

2010-01-18 @ 00:49:43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0