Yes nu är du min

En av mina absoluta favorit filmer vi hade hemma när jag var liten var Solstollarna. Vi har sett den en miljon gånger och vi har härmat både Lili och Sussie + Lena Phiiilipsooon. Och Ulla Bella är helt klart störtskönast hahaha.

Men katastrofen var total då jag en dag satte i den i videon och den fastnade!!!!! Var nästan så att man grät.

Iaf ända sen den dan har jag bestämt mig att jag nån dag ska ha denna film igen. Och den verkar ju aldrig släppas på Dvd. Så nu har jag den i min famn vann den på Tradera och lyckan är total.

Nu gäller det bara och ta sig ut till typ Ardala och titta på den för VHS har vi inte.

2009-10-23 @ 17:14:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0